Mark Flood Ellis UK

Mark "Flood" Ellis UK

„Po zapoznaniu się z kompresorem Monster, stwierdzam, że jest to jedno z najbardziej kreatywnych i łatwych w obsłudze urządzeń, które doskonale brzmi i którego używam z powodzeniem od dłuższego czasu. Wszyscy moi współpracownicy go uwielbiają. Urządzenie to potrafi znacznie więcej niż zwykły kompresor, jest kompatybilny, doskonale wykonany, brzmi wspaniale i zapewnia dobrą zabawę.”

http://www.miloco.co.uk/studios/assault-&-battery-2/intro/

Agim Dzeljilji PL

Agim Dzeljilji PL

Często, w urządzeniach klasy studyjnej stosunek ceny do ich skuteczności nie jest równoważny. Wydajemy sporo pieniędzy na rozwiązania, których ingerencja w dźwięk jest często śladowa. W przypadku Satur-8/24 jest inaczej. Efekt jaki uzyskałem podczas miksu na Satur-8/24 był piorunujący. Mógłbym zaryzykować stwierdzenie, że gdybym znalazł się w kiepskiej sytuacji i musiał zrezygnować z mojego wyposażenia, to pozostawiłbym sobie tylko komputer przetwornik i właśnie Satur-8/24. Przez wiele lat przymierzałem się do konsolety analogowej. Jednak rozmiary tego rozwiązania i ewentualne koszty samego miksera jaki i jego serwisu zniechęcały mnie. Zwykłe sumatory również mnie nie przekonywały, ze względu na swój transparentno-dyskusyjny efekt.

W przypadku Satur-8/24, sprawa ma się nieco inaczej, tutaj naprawdę efekty pracy tego urządzenia słyszymy natychmiast. Dzięki niemu możemy uzyskać niebywale wysoki headroom i wspaniałą dynamikę. Możemy też mocno „przesadzić” z nasyceniem, nie bojąc się nieprzyjemnych dewiacji. Poziom RMS jaki możemy uzyskać dzięki temu urządzeniu jest zaskakujący. Miksy dostają natychmiastowego tzw. „kleju”. Satur-8/24 stał się moim nieodzownym kompanem w pracy i jestem dumny z tego, że powstał on u nas, w Polsce.

Dziękuje Wam.

https://www.facebook.com/agim.dzeljilji?fref=ts

Elvin David UK

Elvin David UK

„Pierwsze co przyciągnęło mnie do produktów Looptrotter to kolor, pomyślałem sobie, co to za bestia? Po zagłębieniu się w specyfikacje i możliwości, które oferuje zrozumiałem, że muszę go wypróbować, od tamtej pory nie żałuję decyzji! Materiał z naszego debiutanckiego krążka Album, który wkrótce będzie wydany, niezwykle zyskał brzmieniowo, dzięki zastosowaniu Monstera przy nagraniach i późniejszej produkcji, plusem tego urządzenia jest nie tylko łatwość obsługi, ale sposób w jaki dokonuje obróbki…dosłownie wzmacniając syntezatory i bębny poprzez kilka zaledwie pokręteł…szczerze ciężko sobie wyobrazić, że mogliśmy sobie wcześniej poradzić bez niego, ustawienie pokręteł, następnie wykorzystanie prawdziwego bypassu, żeby porównać a-b jak zmienia się dźwięk…bezkonkurencyjne…poproszę więcej Monstera na wszystkim! Osobiście uwielbiam funkcję dodatkowego podbicia i mocną saturację bębnów, wtedy otrzymuję „to właściwe” brzmienie! Looptrotter jesteś klasykiem przyszłości.”

https://www.facebook.com/pages/No-Longer-Neon/333110823470568

http://nolongerneon.com/

Adam Toczko PL

Adam Toczko PL

„Monster Compressor to pierwsze urządzenie, po wielu latach poszukiwań, które wywołuje mój uśmiech radości za każdym razem gdy je uruchamiam. Genialna koncepcja połączenia szybkiego kompresora z blokiem lampowego nasycenia harmonicznymi daje mi niewiarygodne możliwości kreowania brzmienia od subtelnej kompresji i lekkiego nasycenia po monstrualne kompresje i przesterowania które są niewiarygodnie przyjemne muzycznie. Potrafi nawet ożywić software'owe synthy wydobywając z nich brud. Jest wymarzonym Holy Grail'em do ożywienia doskonałego ale martwego świata opanowanego przez cyfryzację.”

Michał Eprom Baj PL

Michał Eprom Baj PL

„Looptrotter to urządzenie, którego od dawna poszukiwałem. Już przy pierwszym podpięciu do mojego rigu w Eprom Sounds wiedziałem że tu zostanie. Teraz nie wyobrażam sobie pracy bez niego. Jest moim głównym narzędziem do obróbki bębnów. Równoległa kompresja FET w połączeniu z saturacją lampową daje mi bardzo szeroką paletę barw. Monster brzmi potężnie. Skleja bębny jak mało który kompresor i daje też sporo fajnego brudu którym często operuje. Potrafi też być bardzo delikatny jeśli zachodzi taka potrzeba. Skokowe potencjometry dają mi dużą wygodę w pracy a recall to czysta przyjemność.”

Eprom Sounds Studio

https://www.facebook.com/epromsounds

Rafał Smoleń PL

Rafał Smoleń PL

„Urządzenia Looptrotter zagościły w moim studio już kilka lat temu i pozostają nieodłącznym elementem mojej pracy do dziś. Kompresor Monster to prawdziwy as wśród uniwersalnych narzędzi, używany przeze mnie zarówno podczas nagrań rozmaitych instrumentów jak i na szynach miksujących. Jego szerokie zastosowanie idzie w parze z wyrazistym charakterem brzmieniowym, a sygnał przechodzący przez Monstera brzmi po prostu lepiej. Nieodłącznym elementem jego charakteru jest mój ulubiony, opcjonalny układ nasycenia oraz możliwość zmiksowania sygnału DRY i WET bezpośrednio na kompresorze – nie potrzebujesz analogowej konsolety żeby mieć pod kontrolą zgodny fazowo balans między czystym a przetworzonym sygnałem! Z kolei EMPEROR jest niepowtarzalnym analogowym limiterem, który nasyci lub przesteruje co tylko chcesz – od wokali po werbel, zachowując muzyczny charakter instrumentu.”

Gianni Bini IT

Gianni Bini IT

„Każdy powinien posiadać Looptrotter Monster w swoim studio nagraniowym!”

http://www.giannibini.it/tag/looptrotter/

https://www.facebook.com/hogstudios

https://www.facebook.com/giannibini69

Paweł Marciniak PL

Paweł Marciniak PL

„Myślałem, że po zakupie Distressorów już nic mnie nie zaskoczy... myliłem się. Dokonał tego Emperor. Tłuszcz, sok, i mięso!!!!!! Polecam.”

Paweł Marciniak - założyciel zespołu Varius Manx, muzyk, realizator dźwięku, producent. Właściciel studia Manximum Records

http://www.manximumrecords.com/

Andrzej Karp PL

Andrzej Karp PL

„Jakiś czas temu dostałem do przetestowania prototypowy egzemplarz kompresora skonstruowanego przez polskiego inżyniera Andrzeja Starzyka. Ponieważ jestem fanem rodzimych konstrukcji, z ciekawością podłączyłem urządzenie jako insert do Pro Toolsa. Po usłyszeniu pierwszych dźwięków wiedziałem, że łatwo się z nim nie rozstanę. Perkusja stała się mocna i mięsista, Hammond zyskał subtelną chrypkę, a kompletny mix nasycił się i pogrubił. Poprzez saturację i kompresję Monster wyraźnie koloryzuje sygnał, na pewno nie jest to sprzęt dla wielbicieli sterylnej czystości brzmienia, ale nie im jest dedykowany. Za to fani mocnych rockowych soundów znajdą w nim najlepszego przyjaciela. Looptroter Monster zdążył już ogrzać dźwięki na kilku moich płytach, choć bardzo niedawno zamieszkał między nami. Polecam realizatorom i instrumentalistom lubiącym mocne brzmienia.”

http://studiosonus.pl/

https://www.facebook.com/studiosonus

Eddie Stevens UK

Eddie Stevens UK

„Myślę, że aby w pełni zrozumieć co to urządzenie potrafi trzeba odsunąć na bok to co oczywiste , przepięknie miażdżące twarz zniekształcenie dźwięku i po prostu cieszyć się pierwszej klasy kompresorem, a następnie dodać trochę subtelności (po czym naturalnie dodać jeszcze trochę i jeszcze trochę i może jeszcze odrobinę…). Ta maszyna jest w rzeczywistości bardzo wszechstronnym monstrum, znacznie bardziej, niż na początku myślałem i bardzo się cieszę, że ta radosna żółta twarzyczka jest w mojej kolekcji!”

http://en.wikipedia.org/wiki/Eddie_Stevens

Aleksander Mothashipp Molak

Aleksander "Mothashipp" Molak

"Monster jest najczęściej używanym przeze mnie narzędziem do obróbki dynamiki. Jego brzmienie ma swój charakter – w pewnym sensie bardzo nowoczesny, ale również bardzo dobrze korespondujący ze stylistyką retro. Wspaniale orzeźwia gitary i analogowe syntezatory, jest niezastąpiony w wypompowywaniu ambientu przy "ciężkich" ścieżkach perkusji, ale równie dobrze sprzawdza się przy subtelnym, akustycznym jazzie. W dużej mierze jest to zasługa na wpół modularnej konstrukcji i możliwości realizowania kompresji równoległej wewnątrz urządzenia. Cieszę się, że jesteś, Monster! :) "

Pablopavo – "Tylko" (2014) Mama Selita – "Materialiści" (2014) Raging Fyah – "Destiny" (2014) HoTS – "Harmony of The Spheres" (2015) Junior Stress – "Soundsystemowej sceny syn" (2014)

http://www.mothashipp.com https://www.facebook.com/WesternJive

Bogdan Kondracki PL

Bogdan Kondracki PL

„Należę chyba do najlepiej wyposażonych w Looptrottery producentów w Polsce. Mam MONSTER-a, SA2RATE i SATurAMPy i nie wyobrażam sobie pracy bez nich. Looptrotter MONSTER wielokrotnie uratował mi bębny, które wydawały się nie do uratowania, powodując, że nabierały niesamowitej mocy, czasami przepuszczam przez niego tylko werbel, czasem stopę, znakomicie też sprawdza się na sumie miksu, przydaje się wtedy zastosowana w nim funkcja mix, służąca do obróbki równoległej. SA2RATE używam głównie do ocieplania wirtualnych synthów, zyskują one świetny analogowy sznyt i zaczynają brzmieć jak prawdziwe analogi, na pewno jest dobry też do innych celów, ale ja tak właśnie robię. Jeśli chodzi o SATurAMP w formacie api 500, no cóż, jest moim ulubionym urządzeniem Looptrottera, nagrywam przez niego właściwie wszystkie basy i gitary, powoduje przybliżenie się dźwięku i sprawia, że staje się bardziej agresywny, co mi niezwykle odpowiada. Jeśli nagrywam wokale, które mają brzmieć agresywnie również używam SATurAMP. Mam już dwa SATurAMP-y i myślę o zakupie kolejnych.”

http://www.bogdankondracki.com

Robert Szydło PL

Robert Szydło PL

„Jestem dumny, że w Polsce mamy takich wizjonerów jak Andrzej "LOOPTROTTER” Starzyk. Urządzenia zaprojektowane i wykonane przez niego wykorzystuję na co dzień miksując takich Artystów , jak między innymi : Mikromusic, Katarzyna Groniec, Ala Janosz, Joanna Kondrat,Marta Król, Beata Przybytek, Lora Szafran, Krzysztof Kiliański, Mateusz Krautwurst, Artur Lesicki, Marek Napiórkowski, Jacek Niedziela, Grzech Piotrowski, Kuba Stankiewicz, TGD, Mate.O, Quidam”

https://www.facebook.com/robert.szydlo1

Jarek Toifl PL

Jarek Toifl PL

„Monster Compresor

To urządzenie jako pierwsze dostałem do testów z całej gamy zółto czarnych. Po dwóch dniach już zdecydowałem,że zostaje u mnie z dwóch powodów, pierwszy ... brzmi świetnie i trochę inaczej niż wszystkie kompresory, w trybie limiter brzmienie przypomina charakterem stare urządzenia EMI i to brzmienie najczęściej jest przeze mnie eksploatowane przy nagraniach wszystkich śladów, lampa w tym urządzeniu daje niesamowitą możliwość kreacji każdego praktycznie brzmienia. Drugi powód to jego uniwersalność, mimo że to kompresor FET i sugerowałoby to użycie do bębnów wokalu itp. to idealnie nadaje się również na sumę miksu, daje niesamowitego kopa nagraniom. Jeśli ktoś szuka dobrego charakternego, kolorującego brzmienie kompresora jak i tego jedynego, który musi być wołem roboczym to szczerze polecam. Dla mnie bez niego nie ma sesji.

Emperor

To jest drugie urządzenie, które miałem przyjemność używać po Monsterze, jeszcze w fazie testów przedsprzedażowych. Totalnie inny sound niż z Monster, ale również z wielkim charakterem. Limiter którego można używać również wg mnie na śladach grupach instrumentów jak i na sumie, za każdym razem efekt jest świetny. Możliwość sterowania w trybie link dwoma kanałami używając tylko jednej pary gałek pozwala na precyzję w trybie stereo.

Satur 8

Nadszedł ten dzień, kiedy po paru latach pracy ITB znow zacząłem szukać sumatora do miksowania zamiast sumowania sygnałów wewnątrz Pro Tools HD i po paru miesiącach poszukiwania znów wybór padł na zółto czarne urządzenie.... Satur 8 a właściwie dwie sztuki, w celu zsumowania 8 grup stereo. Wybór był prosty. Lubię brzmienie urządzeń z charakterem i takich które słychać, że coś robią z dźwiękiem. Niesamowite jest to, że Satur 8 można używać jako sumator w trakcie miksowania jak i w insertach preampów podczas rejestracji śladów. Efekt jest taki, że ślady w DAW zaczynają się kleić ze soba od razu, bębny brzmią niesamowicie masywnie i ciepło. Zaleta jest taka, że przestałem używać wtyczek emulujących brzmienie taśmy analogowej czy konsolet analogowych. Żadna z wtyczek nie daje takiego brzmienia jak to urządzenie, być może są to nuanse, ale dla mnie nagranie ok 100 śladów w sesji 96 kHz z użyciem Satur 8, a użycie 100 wtyczek emulujących podobny efekt brzmieniowy, oprócz niewątpliwej korzyści z braku obciążenia procesora komputera i latencji na śladach, to brzmienie takiej dużej sesji jest zdecydowanie lepsze, bardziej precyzyjne niż z użyciem pluginów saturujących dźwięk.

SaturAmp

Przedwzmacniacz w wersji 500 jakich niewiele na rynku, znów zółto czarne małe cacko zachwyciło mnie swoją precyzją w brzmieniu, po włączeniu saturacji usłyszalem to samo co słyszę używając Satur 8 za preampem mikrofonowym, charakter jaki lubię. Robiliśmy z kolegami ślepe testy chyba z 6-7 preampów najlepszych marek i wśród 3 najlepszych SaturAmp zawsze się znajdował. Jakoźć dźwięku bezkompromisowa, światowa. Przepięknie brzmi z mikrofonami wstęgowymi. Następna rzecz jaka mnie urzekła, to przesterowanie wejścia w preampie na stopie i werblu ale bez użycia saturacji wbudowanej w preamp. Nie wszystkie preampy to wytrzymują a ten daje niesamowity transient i fantastyczne brzmienie bębna w momencie zapalonej czerwonej lampki clippowania. Gałka output zabezpiecza konwerter przed przesterowaniem.”

https://www.facebook.com/J.Toifl

http://www.maqrecords.pl/

Przemysław Dred Pietrzak PL

Przemysław "Dred" Pietrzak PL

„Moja przygoda z urządzeniami Looptrottera rozpoczęła się od Monstera. Wcześniej słyszałem same dobre rzeczy o tych żółtych urządzeniach ale to był pierwszy namacalny egzemplarz z którym miałem do czynienia. Do dzisiaj każdy rockowy miks, który robię posiada bębny przez niego przepuszczone. Inaczej sobie nie wyobrażam. Następnie chciałem spróbować SA2RATE, żeby dodać coś fajnego do podgrup ale Robert akurat nie miał takiego na testy więc zaproponował większego brata SATUR8’ta. Oczywiście został u mnie na stałe. Od tamtej pory każdy miks, który robię przechodzi przez ten niesamowity saturator i sumator i wraca na ślad stereo. Sound, który się uzyskuje jest piękny, kolorowy i charakterny. Powoli odkładam na kolejne 8 kanałów. Ostatnią rzeczą, którą miałem na testach jest preamp Saturamp. Brzmi genialnie, porównywałem go z kilkoma preampami z najwyższej półki i ani trochę nie odstawał brzmieniowo. Co więcej, moi koledzy szanowni realizatorzy z którymi omawiałem brzmienia poszczególnych preampów również wybierali go do TOP 3. Szczerze powiedziawszy boję się kiedy Robert do mnie dzwoni i opowiada o nowościach od Looptrotter bo - i niech Bóg widzi moją krzywdę - po testach one zawsze u mnie zostają. Nawet w logo mojego studia mam Monstera i SATUR8.

Polecam z czystym sumieniem te urządzenia. Są warte każdej złotówki a brzmienie, które się dzięki nim uzyskuje daje uśmiech od ucha do ucha.”

http://dredsound.pl

http://www.magazinestudio.pl/

Daniel Schindler & Riverside D/PL

Daniel Schindler & Riverside D/PL

Riverside – gwiazda gatunku progressive rock – właśnie zakończyło ostatnią trasę koncertową „Love, Fear and the time machine” z trzema całkowicie wyprzedanymi koncertami w rodzinnym kraju, Polsce przy ponad 5000 publiczności. Trasa obejmowała 22 koncerty w 9 krajach i wyróżniała się nie tylko muzycznie, także realizacja koncertów otrzymała doskonałe recenzje. Od początku swojej kariery zespół podróżuje z własnym sprzętem tylko PA jest zapewniany lokalnie.

Od wielu już lat Riverside i ich realizator FoH Daniel Schindler opierają się na sprzęcie Looptrotter by dodać blasku i pikanterii koncertowemu brzmieniu.

Klawiszowiec Michał Łapaj: “Sa2rate nadaje mojemu brzmieniu, a szczególnie analogowym klawiszom i organom Hammond dodatkowego wyrazu, którego zawsze szukałem. Jeśli wydawało Ci się, że minimoog już gra Ci “na twarzy” sprawdź raz jeszcze z Sa2rate, to zupełnie inna historia.” Daniel Schindler dodaje: “Uwielbiam Monstera, w ciągu ostatniego roku towarzyszył mi na wszystkich koncertach, wszystkich artystów z którymi pracuję, i nie mam zamiaru tego zmieniać ;) Monster jest bronią ostateczną, wyciąga wszystkie szczegóły, które inaczej zagubiłyby się w koncertowym środowisku."

Podczas aktualnej trasy Riverside korzystało z dwóch jednostek Looptrotter Monster na szynie miksującej i basie oraz dwóch urządzeń Sa2rate dla analogowych i cyfrowych klawiszy, a także Channel Strip dla góry werbla.

https://www.facebook.com/FoH.Daniel

https://www.facebook.com/Riversidepl/

http://riversideband.pl/

Velvet IT

Velvet IT

„Looptrotter Monster jest absolutnie fantastyczny! Używaliśmy go przy pracy nad naszą ostatnią płytą do miksów i rezultat jest doskonały!”

https://www.facebook.com/velvetcosecomuni

Jakub Kikut Mańkowski PL

Jakub "Kikut" Mańkowski PL

„Miałem i mam przyjemność korzystać z dwóch urządzeń firmy Looptrotter, SATurAMP oraz SA2RATE. Nawet jeślibym chciał to nie jestem w stanie wypowiedzieć się o nich inaczej , niż w samych superlatywach. Preamp jest w mojej opinii najbardziej transparentnym z wszystkich z jakich korzystałem, niesamowicie czuły, z doskonałą kontrolą wszelkich parametrów, rewelacyjnie brzmiący. SA2RATE raz podłączony nie przestał już nigdy u mnie pracować:)) Mam go na stałe włączonego w szynę masteringową, fantastycznie uplastycznia dźwięk, wyokrągla dół pasma, łagodzi nieprzyjemną górę. Obu urządzeń używam aktualnie podczas prac nad albumami Sylwii Grzeszczak, Najlepszego Przekazu w Mieście, oraz zamierzam je eksploatować w najbliższych miesiącach pracując z Damianem Ukeje, Sarsą Markiewicz, K Bleax i innymi artystami których albumy nagrywam, miksuję lub produkuję. Mam nadzieję że moje racki studyjne zdominuje wkrótce kolor żółty:))”

https://www.facebook.com/pages/Kuba-Ma%C5%84kowski/411697095576131

https://www.facebook.com/pages/Sounds-Great-Promotion-Studio-Nagra%C5%84/121675844554372

Kwazar PL

Kwazar PL

„Looptrotter jest kluczowy dla mojego Gagarin Studio. Ożywia praktycznie wszystkie dźwięki, które z niego wychodzą i mogę powiedzieć, że stanowi jego duszę. Zakochiwałem się w każdym z dzieł Andrzeja, które testowałem często przez kilka tygodni w codziennej pracy i przy okazji jamów w studio. Jestem szczęśliwym posiadaczem Monstera, Sa2rate-a i Emperora, od których niejako się uzależniłem. Każdy saturuje, bądź kompresuje inaczej. Prostota, MOC i to coś sprawiają, żę są to unikalne graty, a ich brzmienie i drive jest nie do podrobienia. Żółty duch czuwa nad prawdziwym, analogowym brzmieniem, a wszystko co przechodzi przez te klocki nabiera charakteru, ożywa. Sa2rate pięknie ogrzewa podany sygnał, jest idealny m.in. do instrumentów klawiszowych. Monster ma bardzo wiele zastosowań poczynając od perkusji, którą może kształtować również mocno kreatywnie, po cały mix. Nad nim harmonijnie czuwa Emperor, którego zalety doceniają wszyscy moi klienci. Ostatnim odkryciem była funkcja side chain w Emperorze - moc pojawiająca się w dole mixu jest wręcz niezastąpiona w muzyce elektronicznej czy samplowanej, którą często mixuję i masteruję. Ogólnie Emperor jest dobry do wszystkiego, polecam też używanie go do wokali. Ostatnio z resztą zapinam go po pre ampie... Gorąco polecam wszystkim miłośnikom analogów.... i czekam na więcej.”

http://www.gagarin.pl/

https://www.facebook.com/gagarinstudio

Jan Smoczyński PL

Jan Smoczyński PL

„Monster Compressor to koń, którego zaprzągłem na stałe w moim studiu, czy to track wokalny czy instrumentalny, urządzenie Looptrotera zawsze robi tzw. "lepiej". Realizując nagrania w studio wypracowałem metody rejestracji z użyciem sporej liczby procesorów hardwareowych przed wejściem w DAW-a i Monster zawsze się pojawia w ciągu moich ulubionych urządzeń. Szczególnie upodobałem sobie jego funkcję miksowania sygnału dry/wet. Patent mocnego "wygniecenia" brzmienia i dodanie takiego w niewielkiej ilości do czystego sygnału, a to wszystko w ramach jednego procesora jest jednym z moich ulubionych. Polecam Monster Compressor.”

http://www.jansmoczynski.com

http://www.tokarnia.com/

Łukasz Mackiewicz-Krzos PL

Łukasz Mackiewicz-Krzos PL

„W naszym studiu jesteśmy szcześliwymi posiadaczami dwóch maszynek ze stajni Looptrotter Andrzeja Starzyka, są to Monster i Saturator ale w rzadkiej 16 kanałowej wersji. Oba urządzenia są absolutnymi niezbędnikami podczas każdego miksu. Na saturator wypuszczam sygnał bezpośrednio z przetwornika przed stołem Studer co pozwala nadać kopa i sound jak przy konsoletach SSL. Monstera używam głównie jako dodatkowy saturator składowych harmonicznych i kompresor sumy gdzie fenomenalnie się sprawdza ożywiając w znacznej mierze cały mix. Szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie już pracy w studiu i osiągnięcia oczekiwanego efektu miksu bez maszyn Looptrottera.”

http://5thelement.pl/studio/element-studio/

Przemysław Ziółkowski PL

Przemysław Ziółkowski PL

„Monster nie tylko dyskretnie klei i uszlachetnia sumę, ale daje też duże możliwości w kreacji pojedynczych dźwięków. Potrafię spędzić godziny wykręcając go na wszystkie strony, bo nie mogę się zdecydować, jakie brzmienie bardziej mi odpowiada. Uwielbiam tego potwora.”

http://morenoise.eu/

https://www.facebook.com/pages/Morenoise-Production/110784164938

Łukasz Olejarczyk PL

Łukasz Olejarczyk PL

„Monster Compressor od pierwszych minut testu przykuł moją uwagę...po nieco dłuższej chwili wiedziałem już, że się z nim nie rozstanę. Jest to urządzenie niezwykle "muzyczne", potrafiące kształtować dynamikę w sposób niesamowicie plastyczny, a wzbogacony o tor saturacji daje dodatkowe możliwości i świetną zabawę :).

Używam zarówno na poszczególnych śladach, grupach czy sumie - wszędzie daje wyjątkowe rezultaty.”

http://recpublica.pl/strona_glowna/48/lang/1/

Tomasz Lewandowski PL

Tomasz Lewandowski PL

„Bez magicznego żółtego pudełeczka - SA2RATE - nie wyobrażam sobie nagrywania, miksowania, edycji i grania na żywo - jest ze mną w dzień i nocy.”

http://musiciantl.wix.com/musiciantl1#!bio

https://www.facebook.com/maduka.trip

Lolek i Mynio - Enej PL

Lolek i Mynio - Enej PL

„Nie posiadamy w pracy studyjnej 30 letniego doświadczenia, ale wiele urządzeń mieliśmy na testach i gdy po raz pierwszy pojawił się u Nas Looptrotter Monster i Sa2rate i zostały sprawdzone na naszych śladach... to już z tego studia nie wyjechały:) Cenimy sobie w urządzeniach przede wszystkim muzyczność, swój wyjątkowy charakter brzmienia i stosunkowo prostą obsługę, a urządzenia firmy Looptrotter spełniają nasze oczekiwania w 300%!”

http://www.enej.pl

Przemek Książek PL

Przemek Książek PL

„Looptrotter Sa2Rate jest niezwykle wszechstronnym urządzeniem. Sprawdza się zarówno w fonografii jak i postprodukcji dźwiękowej. Syntezatory wirtualne dzięki niemu nabierają „wagi”, stają się „obecne” w miksie. Niemniej znakomicie uszlachetnia syntezatory sprzętowe. Uwielbiam „przepuszczać” przez niego Novation Nova2, Virusa czy Nord Electro. W przypadku sound designu potrafi zdziałać cuda. Jeśli jakiś dźwięk, sekwencja „nie klei” się z obrazem - często wystarczy zastosować Sa2Rate. Dźwięki nabierają „charakteru”, stają się bardziej naturalne. Sa2Rate używam w zasadzie przy wszystkich produkcjach: przy produkcji muzyki filmowej (np.:1989), w postprodukcji filmowej (np.: Mundial. Gra o wszystko, Drużyna), przy produkcji muzyki dla np. Kasi Łaskiej, czy Karoliny Brodniewicz. Dla mnie jest to jedno z podstawowych urządzeń do kreacji brzmienia.”

http://www.silenzio.pl/StudioSilenzio/Home.html

Paweł Bartnik PL

Paweł Bartnik PL

MONSTER - mój podstawowy kompresor w łańcuchu masteringowym. Tak, kompresor. Bo sekcję kompresji cenię w MONSTERZE najwyżej. Stosuję ją bardzo różnie - od delikatnego pompowania podkreślającego dynamikę w muzyce tanecznej po lekkie oddalenie i nawet zduszenie transjentu, gdy klimat muzyki jest przydymiony. Kompresja MONSTERa jest bardzo muzyczna, materiał audio zyskuje na zwartości. Bardzo atrakcyjnie wychodzą spod tej kompresji niskie częstotliwości - pojawia się delikatny kontur, przybliżają się. Absolutnie rewelacyjną funkcją jest możliwość miksowania materiału nieprzetworzonego i przetworzonego. Z saturacji MONSTERa korzystam dość rzadko, powiedzmy w 10% wszystkich realizacji. Wynika to z faktu, że często pracuje na materiale, który tak czy inaczej "lampowany" i "vintydżowany" już był na poziomie produkcji - dużo trzeszczących sampli, często brudny bas itd. Najczęściej dodaję saturacji w materiale, który jest przesadnie grzeczny, gładki. Lubię tę saturację w niewielkich ilościach w muzyce popularnej bez mocnych bębnów. Robi się cieplej i szerzej. MONSTER jest dla mnie narzędziem bardzo kreatywnym, a nie typowo zadaniowym, co widzę po dość długim czasie jaki zawsze poświęcam pracy na nim - po prostu muszę się poważnie nasłuchać i namyślić, które rozwiązanie będzie pasowało do danego utworu.

EMPEROR - to może wydać się zaskakujące, ale ja cały czas odkrywam możliwości tego urządzenia. Wiele wynika stąd, że na początku założyłem, że jest banalnie proste :) OK, gałkologia nie wygląda na specjalnie zaawansowaną, ale w tym urządzeniu każdy ruch robi różnicę. Uwielbiam jego brzmienie. To jest to, co osobiście mnie kręci. Ciepło, ale bez "mułu". Jest bardzo dynamiczny i muzykalny. Wykorzystuję EMPERORa w charakterze limitera w łańcuchu masteringowym. Jest stworzony do muzyki. Nie dociska, nie dobija. EMPEROR to dużo, dużo powietrza.

http://heavyweight.pro/

https://www.facebook.com/heavyweightpro/

MORE ...

MORE ...

Justin Chancellor USA

Adrian Sherwood UK

DUGOUT STUDIO SWE

Magnus Lindberg SWE

Jon Martin IT

StudioGim9

StudioGim9

„Jako „pasjonat dźwięku” czytałem dużo o możliwościach budowanych przez Andrzeja Starzyka konstrukcji. Dodatkowo któregoś dnia dowiedziałem się, że uwielbiany przeze mnie producent Michael Wagener również ma „coś żółtego” w swoim studio. Tego było już za wiele ;-) Kontakt z Robertem z MJ AUDIO LAB (dystrybutorem LOOPTROTTERA) i po... tygodniu w naszym StudioGim9 zagościł Sa2rate ;-)

Jego możliwości zostały już wielokrotnie na tej stronie opisane przez moich profesjonalnych Kolegów po fachu. Nie śmiem się z nimi równać ani wiedzą, ani słuchem. Większość z nich zrealizowała wiele nagrań, ja zaś zaledwie po zakończeniu - przepraszam za wyrażenie – „kariery gitarowej”, nie rezygnując z muzycznej pasji, utworzyłem przy jednym z bydgoskich gimnazjów publicznych taką „nagrywalnię” dla uczniów. Dzieciaki mają okazją w półprofesjonalnych warunkach posmakować procederu rejestracji dźwięku. Co ważne: w takich „półprawdziwych” okolicznościach wszelki sprzęt nagraniowy jest poddany ciężkiej próbie. (Nie widzieliście co może zrobić z np.: solidnym statywem pomysłowy gimnazjalista :-)) Tym samym „testom” podlega u nas co zajęcia cały osprzęt Looptrottera. I o dziwo, mimo poważnych eksperymentów uczniów, na kolejnych zajęciach wszystko działa bez zarzutu :-)

A zupełnie poważnie: w tej chwili dysponujemy Sa2rat'em i dwoma preampami SATurAMP 500. Najlepszym dowodem, że to jest to, czego potrzebowaliśmy jest fakt, że już po pierwszych nagraniach Młodzież usłyszała różnicę, w szczegółowości brzmienia nagrywanych wokali i instrumentów. Zaś sam komfort pracy stał się porównywalny z... Avatar Studios :-)

I jeszcze jedna sprawa, chyba najważniejsza: „ludzkie” podejście MJ AUDIO LAB / LOOPTROTTERA! O czym mówię? Otóż, ponieważ studyjko, które prowadzę dla młodzieży i z młodzieżą nie jest „poważnym” studiem nagrań, czasami jesteśmy traktowani z przymrużeniem oka przy rozmowach z producentami i dystrybutorami. Tymczasem od MJ AUDIO LAB już w pierwszym kontakcie usłyszałem: „wow, to fajna sprawa, jak możemy wam pomóc?!” Dzięki nim nasza „śmiszna” nagrywalnia powoli zamienia się w STUDIO.

Aaa, zapomniałbym... chyba nie muszę zaznaczać jaki jest ulubiony kolor w StudioGim9 ;-)”

http://www.studiogim9.pl/

Paweł Pękalski PL

Paweł Pękalski PL

„Looptrotter Monster Compressor jest podstawowym urządzeniem w moim studio. Jako fan rockowych brzmień znalazłem narzędzie do pracy, które pomaga mi wydobyć charakter i esencję tej muzyki. Monster zawsze pracuje na grupie bębnów dodając im muzycznej dynamiki, lampowa saturacja pozwala na wykreowanie indywidualnych barw, od delikatnych po bardziej ekstremalne. Często używam Looptrottera do „ożywiania” ścieżek basowych, syntezatorów, Hammondów, a także do sklejania całego miksu. Monster nie jest transparentny, ale nie jest to jego wadą, pozwala podejść do pracy w sposób kreatywny, wyobraźnia muzyczna dyktuje sposób doboru parametrów. Funkcjonalną gałką MIX „doprawiam” miks w odpowiedniej proporcji. Monster jest indywidualistą ze swoim charakterem brzmieniowym, a przy tym wszystkim wygląda stylowo, ma solidną konstrukcję i jest polskim produktem.”

http://www.madeformusic.pl/